Sabtu, Mac 21, 2015

Home Visit

Program mengunjungi rumah "anak angkat" yang dilakukan oleh semua guru-guru atau lebih dikenali "home visit" telah tercapai sepenuhnya. Semua guru tidak terkecuali guru besar telah berkunjung ke rumah setiap anak angkat mereka meliputi Kg.Kiandongo dan Kg. Malagatan. Rata-rata ibu bapa telahpun bersedia menerima kehadiran setiap guru yang hadir.

Program yang berlangsung pada minggu lepas ini (10, 11, 12 Mac 2014) bertujuan mengeratkan lagi hubungan di antara murid, ibu bapa dan guru yang dipertanggung jawabkan ke atas anak mereka. Program yang berlangsung selama 3 hari ni telah mencuri masa guru-guru untuk melawat anak angkat mereka pada waktu yang sesuai.

Dalam masa yang sama, guru dapat berkongsi cerita mengenai anak angkat mereka secara lebih dekat dengan ibu bapa mereka. Ini meliputi makan-minum mereka, bilik tidur, tempat belajar, sejarah kelahiran, hobi dan sebagainya. Pengumpulan data ini digunakan untuk membantu murid-murid mengatasi masalah mereka dalam menghadapi UPSR pada tahun ini. Doakan kami berjaya.


 Ckg Anitah menyerahkan borang aku janji yang telah ditandatangi kepada anak angkatnya Memon John

 Ckg Anitah menyerahkan borang aku janji yang telah ditandatangi kepada anak angkatnya Purman Porisen

 
 Ckg Anitah melekatkan borang aku janji di dinding rumah

Ckg Stonny menyerahkan borang aku janji yang telah ditandatangi kepada anak angkatnya Wellnah Matturis

Ckg Stonny menyerahkan borang aku janji yang telah ditandatangi kepada anak angkatnya Shafika Laiwin


Guru Besar yang bergerak sendirian ke rumah anak angkatnya Michael

Ckg Susan menyerahkan borang aku janji yang telah ditandatangi kepada anak angkatnya Petty Syahdona


 Ckg Haidin menyerahkan borang aku janji yang telah ditandatangi kepada penjaga angkatnya Atikah Vincent

 Ckg Haidin bergambar bersama keluarga anak angkatnya Afely Aim

Ckg Masru menyerahkan borang aku janji yang telah ditandatangi kepada ibu anak angkatnya Suarini Salim
 
Ckg Masru menyerahkan borang aku janji yang telah ditandatangi kepada ayah anak angkatnya Elistina Jasmi

Ckg Vincent berbincang dengan ayah anak angkatnya Eyousrin Jalius
Ckg Jemsan menayangkan borang aku janji bersama anak angkatnya Elyana Maika

Ckg Betty bergambar bersama keluarga anak angkatnya Petedrus Petrus






Ckg Betty bergambar bersama keluarga anak angkatnya Sinlu Nikfik

Ckg Heldee bergambar bersama ayah anak angkatnya Sevika Rezali

Ckg Aizuddin bergambar bersama ibu anak angkatnya Effar Juslim


Tiada ulasan:

Catat Ulasan