Jumaat, Januari 16, 2015

Majlis Kesyukuran Bersama Bekas Murid Tahun 6

Pagi tadi telah berlangsung majlis kesyukuran bersama bekas murid-murid tahun 6 yang telah berjaya lulus dalam UPSR 2014 tahun lepas. Sebuah majlis yang agak sederhana ini telah diadakan khusus buat mereka di atas kejayaan yang dicipta.

"Satu pesanan saya, agar kamu menjaga diri kamu sewaktu berada di tingkatan. Jangan buat perkara yang tidak baik yang boleh mencemarkan maruah diri dan keluarga. Kejarlah cita-cita kamu walau setinggi manapun demi untuk mencipta kehidupan yang lebih cemerlang dan membalas jasa ibu bapa".

Ini merupakan amanat yang telah disampaikan oleh Guru besar En. Paulus Yapas dan Pn. Anitah Matni bekas guru kelas tahun 6. Ckg Anitah juga telah berjaya mencipta rekod yang tidak pernah berlaku di sekolah ini bilamana semua murid (17 orang) lulus 100% dalam Subjek Bahasa Melayu yang dia ajar. Semoga kejayaan seumpama ini akan dapat dirasai bersama oleh adik-adik mereka seluruh murid Sk. Kiandongo.
Ucapan amanat daripada bekas guru kelas tahun 6 Ckg Anitah Matni



Ckg Masru menyampaikan sedikit ganjaran kepada bekas murid-murid Pemulihan Khas Tegar yang kini mendapat lulus 100% dalam subjek Bahasa Melayu dan 7 orang daripada 9 yang lulus matematik.








Guru Besar mewakili Ckg Rashdan yang telah berpindah sekolah sempat menitipkan ganjaran buat Wellnie Matturis yang mendapat A dalam subjek matematik

 Ckg Aizuddin turut menyampaikan ganjaran kepada murid-murid yang lulus Subjek Sains

Sesi bergambar kenangan guru-guru dan KTBM bersama bekas murid-murid tahun 6
semoga bertemu di puncak kejayaan


Sedikit jamuan di akhir majlis

Tiada ulasan:

Catat Ulasan